Zomerzoektocht 2019

• Van zaterdag 1 juni tot en met zondag 15 september trekt de 33ste zomerzoektocht naar Bilzen en Tongeren. Toffe en verrassende vragen laten je de twee Zuid-Limburgse steden met andere ogen bekijken. Via een lusvormig wandelparcours ontdek je alle hoogtepunten en verborgen parels en onderweg bieden gastvrije horeca en handelaars je leuke extraatjes aan. Met de fiets of met de auto rijd je naar de verschillende stopplaatsen (2 in Bilzen, 2 in Tongeren en 1 in Alten Biesen) terwijl je het Haspengouwse landschap bewondert. Bovendien geniet je van het aangenaam gezelschap van medezoektochters en maak je kans op prachtige prijzen. Daarnaast heb je de keuze uit een korte en een lange zoektocht: de speelse familiezoektocht of de klassieke zoektocht.
  • Deelnameprijs

-  15 euro voor Davidsfonds Cultuurkaarthouders

-  20 euro voor KBC-klanten met mogelijkheid om gratis lid te worden (*)

- 25 euro indien je je adresgegevens achterlaat en, zonder verdere kosten, aangeeft gratis lid te worden van het Davidsfonds (*)

- 30 euro zonder één van de vorige voordelen.

(*) instaplidmaatschap met geldigheid vanaf 1 juni t.e.m. 31 december 2019.

Deelnemingspakketten voor de klassieke zoektocht kunnen tot 30 juni bij DFVA aangekocht worden en daarmee steun je bovendien onze afdeling.
Wij organiseren ook een tweedaagse groepsdeelname op maandag 12 en dinsdag 13 augustus.