Wegens het coronavirus zijn al onze activiteiten tot nader order geannuleerd

Beste leden en sympathisanten

Een vreemde rust is neergedaald over ons land. Een onzichtbare vijand ligt op de loer en dat houdt ons binnen. We nemen het zekere voor het onzekere en we blijven in ons 'kot'.

Die verplichte onthaasting heeft ervoor gezorgd dat jammer genoeg redelijk wat boeiende en leuke DF-activiteiten zijn geannuleerd of uitgesteld, zoals onze vierdaagse naar Midden Nederland, waar velen naar uitkeken. Zo vertoont onze agenda voor de komende weken enkel leegte, iets waaraan we nu moeten wennen.

Maar deze gedwongen rust biedt ook kansen: meer tijd voor jezelf, je gezinsleden, tijd voor wandelen, rusten, lezen, naar buiten kijken en zien dat de lente eraan komt ...

Wij van het bestuur benutten deze stille tijd, al is het voorlopig via mail,  ook voor het plannen van boeiende activiteiten voor het komende werkjaar, wanneer hopelijk alles opnieuw normaal zal verlopen. Maar eerst moeten we er met zijn allen voor zorgen dat wij en onze samenleving gezond blijven!

We hopen jullie allemaal gezond en wel terug te mogen ontmoeten op de eerstvolgende activiteit, waarvan we helaas nog de datum niet kunnen meedelen.

Het ga jullie goed!

Welkom op de site van het Davidsfonds Ver-Assebroek en Sint-Kristoffel

(laatste update 27 maart 2020)

Beleef cultuur, vorming maar ook ontspanning in een vriendschappelijke sfeer, samen met Davidsfonds Sint-Kristoffel en Ver-Assebroek, via lezingen, cursussen, reizen en boeken.
Bekijk ons jaarprogramma en je krijgt goesting om aan te sluiten bij het grootste cultuurnetwerk van Vlaanderen.
Aarzel niet om ons te contacteren.

Privacyverklaring

Wens je onze elektronische nieuwsbrief te ontvangen? Stuur een e-mail naar davidsfondsva@gmail.com  met als onderwerp 'graag info' of gebruik het contactformulier.

De persoonsgegevens die je ons bezorgt worden enkel door ons verwerkt voor de organisatie van activiteiten en om je op de hoogte te houden van deze activiteiten op basis van ons gerechtvaardigd belang om samen cultuur te beleven.

We verwijzen ook naar de algemene privacyverklaring van onze koepelvereniging Davidsfonds VZW op http://www.davidsfonds.be/privacy