Hoe word je lid?

De Davidsfonds Cultuurkaart

Hoe krijg JE ze te pakken?
Het Davidsfondslidmaatschap is een gezinslidmaatschap. Je wordt een jaar lid van het Davidsfonds door minstens 40 euro boeken en/of cd's uit de uitgebreide cultuurgids te kiezen. Neem contact met ons op via het contactformulier en we bezorgen je onze cultuurgids, waarin je jouw keuze kan maken.
Wens je zelf niets aan te kopen, maar toch lid te worden/te blijven? Kies dan voor de schoolbibbon. Met zo'n bon  t.w.v. 40 euro schenk je die waarde aan Davidsfondsboeken aan de bibliotheek van een school in jouw buurt. Geef jouw eigen (klein)kinderen meer leeskeuze in hun schoolbib en draag jouw steentje bij aan de leesbevordering in Vlaanderen.

Wie meer dan 100 euro bestelt krijgt een bijzondere intentie. Dit jaar is dat 'De lach van Chesterton', een heruitgave van de biografie over de Britse auteur en filosoof Gilbert Keith Chesterton (1874 - 1936) door Gaston Durnez.

Voordelen van het Davidsfonds Lidmaatschap?

• ‚ÄčMeteen waar voor jouw geld: ‚Äčleden krijgen boeken en/of cd's in ruil.
  • Korting op boeken en/of cd's op de website van DF Leuven: 5 % vanaf 40 euro en 10 % vanaf 75 euro.
  • Korting op boeken van de Davidsfonds Uitgeverij bij Boekhandel De Meester (Brugse Boekhandel, Dijver 2, Brugge)
  • Prijsvoordelen bij de cursussen van Davidsfonds Academie: 6 tot 10 euro per persoon.
  • Korting bij Davidsfonds Cultuurreizen: 40 tot 60 euro per persoon.
  • Korting op de prijzen van afdelingsactiviteiten.
  • Korting of andere voordelen bij verschillende grote Vlaamse cultuurhuizen.
  • Vier keer per jaaar gratis het Davidsfonds Cultuurmagazine in jouw bus.
  • Maandelijks een ledenvoordelennieuwsbrief: grote kortingen of bezoeken aan musea, theater, tentoonstellingen etc.
  • Alle vermelde voordelen gelden voor het hele gezin!

Interesse om lid te worden?

Neem contact op met één van de bestuursleden of vul het webcontactformulier in.